Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, October 26, 2010

Unhappy

Why everything have to messed up in one time? The moment together is now shorter and shorter but why it doesn't seem to care?

我真的很不开心!一下子姐姐回来,一下子要去香港旅行,一下子二哥又回来!整天陪这个陪那个!那我明年也要离开了,你为什么就不能陪我多一点?病倒时才来关心我,最需要休息的时候拼命打来,传短信来。要你打来时,又陪别人,我很不甘心!我姐姐哥哥回来时,我有不理过你吗!连我最后一个生日,都是在骂着我度过,你到底有没有良心?

No comments:

Post a Comment